Support

Support is beschikbaar via je MuSiWeB backsite. Je voert hier een vraag/probleem/verzoek in, en deze wordt tijdens het volgende support blok behandeld. Support blokken zijn, bij geen concerts/repetities/sociale verplichtingen van het MuSiWeB team, meestal op vrijdag en/of zaterdag voormiddag ingepland.

FAQ

Vraag Antwoord
Hoeveel schijfruimte krijg ik tot mijn beschikking? Elke MuSiWeB site heeft standaard beschikking over 500 MB schijfruimte. In je backsite kun je zelf zien hoeveel schijfruimte je momenteel gebruikt, en hoeveel er nog beschikbaar is.
Ik zie dat jullie thumbnails aanmaken van mijn foto's. Tellen die thumbnails mee in mijn schijfruimte-berekening? De thumbnails tellen NIET mee bij de berekening van je gebruikte schijfruimte. Het enige wat wordt geteld, zijn de bestanden die je zelf hebt upgeload (foto's, geluidsfragmenten, etc.)
Waarom zie ik geen liggingsplan bij mijn evenement? Ik heb dit nochtans aangevinkt bij mijn agenda-module. Er is geen marker op de kaart geplaatst bij deze locatie. Zolang een locatie niet publiek is, kun je een marker op de kaart plaatsen door de locatie te editeren.
Wat als ik meer schijfruimte wil hebben? Je kunt via support meer schijfruimte aanvragen.
Wat als ik over mijn schijfruimte limiet zit? Bij het uploaden van bestanden wordt eerst gekeken of je nog voldoende schijfruimte hebt. Als je niet voldoende schijfruimte hebt voor het bestand, kun je het simpelweg niet uploaden.